Forum PULS UM
Forum Gazety Studentów "Puls UM"

Rekrutacja 2009 - Kto na jaki kierunek się wybiera?

koala.90 - 2009-06-22, 08:21
Temat postu: Kto na jaki kierunek się wybiera?
witam :) na jakie kierunki się wybieracie??:)
malamj - 2009-06-22, 16:50

Dopoki nie zobaczę wyników matury to się na Oksford wybieram :P Tak serio to stoma lub rat-med
koala.90 - 2009-06-22, 17:27

ja na położnictwo lub zdrowie publiczne ;)
Dymetrius - 2009-06-22, 17:28

Hmmm ja właśnie się zastanawiam między fizjoterapią a zdrowiem publicznym. Wszystko zależy od matury... :razz:
jaNKes - 2009-06-22, 21:13

wtracajac sie w WASZE typowania zachecam raczej do fizjoterapii i poloznictwa (w szczegolnosci)....bo tak w sumie to nie wiadomo co po takim zdrowiu robic mozna...w kazdym razie np asystenci nie wiedza, ja w sumie tez sie nie orientuje i jakos nic sie o tym nie slyszy...
forget-me-not - 2009-06-22, 21:28

Wbrew negatywnym opiniom, zdrowie publiczne daje sporo możliwości, w końcu są różne specjalizacje. W Polsce dopiero zp się rozwija, natomiast w USA czy bliżej - Francja, specjaliści z zakresu zdrowia publicznego są poszukiwani. U nas służba zdrowia jest jaka jest, ale trzeba wierzyć że będzie lepiej :) Zresztą stale się rozwijamy...

Ja się wybieram na analitykę. Kierunek podobno o dobrych perspektywach ;)

Justa - 2009-06-22, 23:12

A ja myślę nad rokiem przerwy :) To, że złożyłam papiery jeszcze nic nie znaczy. Już sama nie wiem co zrobić, bo matura to poszła mi do d... :)
martuśka - 2009-06-23, 10:11

położnictwo! :D :D :D
joasia - 2009-06-23, 15:30

Kosmetologia....
Ewelinka - 2009-06-23, 22:08

Fizjoterapia... Podobno bardzo ciekawy kierunek tylko ciężki....
ksiula - 2009-06-24, 15:21

Haha, tylko jedna osoba na ratmed?:D
nantini - 2009-06-24, 17:48

Ksiula, co Cię tak dziwi? :razz:
a kto na pielęgniarstwo w tym roku? :)

Tygrys - 2009-06-24, 20:40

chyba tylko ja
Ewelinka - 2009-06-24, 21:20

No to przynajmniej nie musisz się martwić, że się nie dostaniesz:D
Tygrys - 2009-06-24, 22:30

przeciwnie jest tak mało chetnych,ze nie wiadomo czy woogóle ruszy ten kierunek a ja tylko na to składałam papiery
nantini - 2009-06-25, 06:13

Tygrys, mówisz o pielęgniarstwie czy rat medzie?
koala.90 - 2009-06-25, 08:22

a nie wiecie jak z poloznictwem?
Miya - 2009-06-25, 10:42

Witam :) ! Biotechnologia medyczna i zdrowie publiczne.
Tygrys - 2009-06-25, 12:42

mówie o pielęgniarstwie
Ewelinka - 2009-06-25, 13:34

A na fizjo nikt sie nie wybiera?:(
Też będe sama?:D

eM - 2009-06-25, 15:01

Witam,
A ja wybieram się na elektroradiologię ... czyżbym też była sama ? :P

Ewelinka - 2009-06-25, 15:31

Na to wychodzi, że chyba tak:D
Ziu89 - 2009-06-25, 20:54

ja ide na pielegniarstwo:D to juz jestesmy dwie :D lol
nantini - 2009-06-25, 21:02

o matko Ziu cieszę się bardzo!! :grin: :grin:
Marcin - 2009-06-26, 00:53

będziesz te dwa kierunki teraz studiować? :)
natalia90 - 2009-06-26, 15:27

Ja złożyłam na stome i kosmetologie ale sama nie wiem co chce robić...
Ziu89 - 2009-06-26, 15:50

nom będę, będę :D
martaja - 2009-06-26, 16:27

Ewelinka napisał/a:
Fizjoterapia... Podobno bardzo ciekawy kierunek tylko ciężki....

nie jest ciężko:) wrecz przeciwnie. mega bałagan za to sie zdarza. przykład-dzisiaj były wyniki egzaminu z anatomii. podobno mnie na nim nie było-czyt.moja praca zginęła. oczywiscie nigdzie nie moglam sie dodzwonic i musze miec wycieczke do Poznania. ale najgorsza jest ta NIEPEWNOŚĆ.....mniej wiecej od dzisiaj do wtorku.
wiele różnych nieprzyjemnych rzeczy przeżyłam w czasie tego roku studiowania,ale to przerasta ludzkie pojęcie

Ewelinka - 2009-06-26, 21:00

No to może rzeczywiście nie jest aż tak źle:D Łacina oczywiście obowiązkowo tak;/ Od samych podstaw jest ten język czy jak to z tym jest?
martaja - 2009-06-26, 21:25

gdyby nie organizacja(jedne zajęcia w planie sie czasami nam pokrywały z innymi),bałagan(chociażby zgubienie mojego egzaminu czy ogłoszenie,że "jutro mają państwo zajęcia z tego i tego przedmiotu" nie myśląc że ktoś moze mieć jakieś plany ,dziekanat w którym czasami nikt nic nie wie, niektórzy prowadzący od siedmiu boleści którzy są w stanie sie ponad godzine spóźnić na zajęcia i nie powiedzieć głupiego przepraszam,a następnego dnia nie chcieć wpuścić koleżanki ktora sie spoznila jakieś 2 minuty,czy ogloszenie nam ze seminarium jest nie w tym budynku w którym mialo być ale jakieś pół godziny drogi od niego wtedy,kiedy jestesmy już w tym planowym budynku ,5 minut przed rozpoczęciem zajęć TO BYŁOBY OK:D mega rozwiniete to zdanie,ale mam nadzieje ze zrozumialas.
łacina jest tylko jeden semestr,od podstaw.

Ewelinka - 2009-06-27, 14:08

Dziękuje bardzo dobrze zrozumiałam, ale i tak chce tam studiować:D Chyba nigdzie nie jest idealnie:)
martaja - 2009-06-27, 17:06

zgadza sie,nigdzie nie jest idealnie. też sobie niestety nie wyobrażam studiowania gdziekolwiek indziej:)
Marcin - 2009-06-27, 18:54

Ziu89 to było pytanie do nantini :P bo akurat ją znam ;) i dowiaduję się nowości :D :D :D
Ewelinka - 2009-06-27, 20:22

A praktyki jakieś już mieliście? A te wyniki to naprawdę ogłaszają tak jak ustalili dopiero 21?
nantini - 2009-06-27, 20:35

owszem drogi Marcinie, idę na drugi kierunek :D
Cudzoziemka WRK - 2009-06-28, 11:03

Witam! Złożyłam papiery na 3 kierunki: rat med, położ i zdrow. publ. Najbardziej jednak zależy mi na rat med. Czy orientujecie sie moze ilu w tym roku jest kandydatów na miejsce na tym własnie kierunku? i kto jeszcze wybiera sie na rat med? Pozdrawiam :)
Aneczka90 - 2009-06-28, 11:48

A ja składam na fizjo. i na rat.med. I mam problem;/ Jeżeli składam na te dwa kierunki to do 3 lipca muszę dostarczyć świadectwo dojrzałości na oba kierunki osobno? Czyli w moim przypadku składam oryginał i odpis? Oczywiście odpis nie może być potwierdzony notarialnie? Nie widzę w tym trochę sensu, bo przecież niektórzy składają na więcej niż 2 kierunki...skąd mają mieć tyle odpisów. Albo jestem mało bystra albo mam juz namieszane z tymi wszystkimi procedurami związanymi z rekrutacjami na uczelnie. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam!
eM - 2009-06-28, 13:27

Aneczka,
Tak - świadectwo dojrzałości składasz na oba kierunki osobno. W Twoim przypadku będzie to oryginał i odpis. Bez znaczenia, gdzie złożysz odpis a gdzie oryginał - oczywiście po zakwalifikowaniu się na dany kierunek i tak będziesz musiała złożyć oryginał z deklaracją na studia. Natomiast jeśli ktoś składa na więcej niż 2 kierunki studiów, wtedy należy dokonać odpisu notarialnego oryginału świadectwa (odpis jest dokonywany jedynie na podstawie oryginału). Odpisów notarialnych można zrobić wiele, tyle że jak wiadomo, każdy odpis kosztuje... W dodatku nie na każdej uczelni są przyjmowane odpisy notarialne :wink:

martaja - 2009-06-28, 15:07

Ewelina-praktyki na pierwszym roku są, 80h ściemy w szpitalu w czasie roku akademickiego i 3 tygodnie praktyk w wakacje. ja np jadę do Kudowy,inni do Kołobrzegu czy Polanicy do ośrodka rehabilitacyjnego
malamj - 2009-06-28, 15:27

widzę,że się ekipa na rat-med zbiera :grin: Im więcej nas tym lepiej (byle nie więcej niż 40 :P )
Cudzoziemka WRK - 2009-06-28, 16:26

Ciesze sie, ze sa kandydaci. Oby sie wszystkim udało ;) wyniki matur juz w ten wtorek jak sie nie myle :) Powodzenia!
Ewelinka - 2009-06-28, 19:49

Witam Aneczka 90 jak się cieszę, że w końcu ktoś z fizjo się odezwał:::D przynajmniej nie będe sama:D
ksiula - 2009-06-28, 21:05

eM napisał/a:
Aneczka,
Tak - świadectwo dojrzałości składasz na oba kierunki osobno. W Twoim przypadku będzie to oryginał i odpis. Bez znaczenia, gdzie złożysz odpis a gdzie oryginał - oczywiście po zakwalifikowaniu się na dany kierunek i tak będziesz musiała złożyć oryginał z deklaracją na studia. Natomiast jeśli ktoś składa na więcej niż 2 kierunki studiów, wtedy należy dokonać odpisu notarialnego oryginału świadectwa (odpis jest dokonywany jedynie na podstawie oryginału). Odpisów notarialnych można zrobić wiele, tyle że jak wiadomo, każdy odpis kosztuje... W dodatku nie na każdej uczelni są przyjmowane odpisy notarialne :wink:


Haha, składając na więcej niż jeden kierunek nie trzeba mieć odpisu notarialnego. Przychodzisz po prostu z kserem i oryginałem do biura rekrutacji i oni na miejscu potwierdzą sobie zgodność z oryginałem. No chyba, że ktoś ma ochotę płacić...

Aneczka90 - 2009-06-28, 22:26

Dziękuję za odpowiedź!

Ewelinka,
kandydatów jest zapewne sporo...Nie będzie lekko się dostać, ale trzeba być dobrej myśli:)

Ewelinka - 2009-06-29, 10:13

Ja jestem ciągle dobrej myśli:D wszyscy musimy się dostać i od października zaczynamy:D a nie wiesz ile osób jest na miejsce na fizjo?
martaja - 2009-06-29, 13:03

co do fizjo-kandydatów może i jest dużo,ale rok temu matura niby fatalnie poszła i łatwo było sie odstać. ostatecznie wystarczyło 60%,a dwa lata temu 75 jak już pewnie wiesz
Justa - 2009-06-29, 15:32

Cytat:
Haha, składając na więcej niż jeden kierunek nie trzeba mieć odpisu notarialnego. Przychodzisz po prostu z kserem i oryginałem do biura rekrutacji i oni na miejscu potwierdzą sobie zgodność z oryginałem. No chyba, że ktoś ma ochotę płacić...


Na lekarski ODPIS ODPIS i tylko święty ODPIS musi być :) Przynajmniej tyle zrozumiałam z tego co mówiły panie w biurze rekrutacji.

eM - 2009-06-29, 19:23

ksiula napisał/a:


Haha, składając na więcej niż jeden kierunek nie trzeba mieć odpisu notarialnego. Przychodzisz po prostu z kserem i oryginałem do biura rekrutacji i oni na miejscu potwierdzą sobie zgodność z oryginałem. No chyba, że ktoś ma ochotę płacić...


Ksero potwierdzone oryginałem w biurze rekrutacji - a jeśli ktoś wysyła dokumenty pocztą ? Zresztą niektóre uczelnie, a nawet wydziały na UM w Poznaniu nie przyjmują kserówek, które później niby są potwierdzane.

niepoprawna - 2009-06-30, 09:40

Mnie pani z biura (Lek II) powiedziała, że żadnych kserówek nie przyjmują - ma być odpis lub oryginał.
hopnik - 2009-07-01, 12:25

witam :) ja planuję dostać się na pielęgniarstwo lub położnictwo;)
izka:) - 2009-07-01, 14:14

Ja tez na położnictwo:D
Ani-a - 2009-07-01, 15:33

dietetyka... ale chyba bez dużych szans :roll:
Tygrys - 2009-07-01, 15:39

hponik a jak sie dostaniesz na oba to który wybieżesz?
hopnik - 2009-07-01, 15:46

Tygrys napisał/a:
hponik a jak sie dostaniesz na oba to który wybieżesz?


ciągle się zastanawiam ale raczej wybiorę pielęgniarstwo:) chyba jest ciekawsze :)

Tygrys - 2009-07-01, 15:47

no i większe możliwości z pracą i rozwojem ale położnictwo też niczego sobie
hopnik - 2009-07-01, 16:00

no zobaczymy co z tego wyniknie :) nawet nie wiem czy się dostanę bo kompletnie nie spodziewałam się tak niskiego wyniku na maturach :/ ale myślę pozytywnie:)
Tygrys - 2009-07-01, 16:02

no i tak trzymac bedzie ok
Justa - 2009-07-01, 18:02

A składał ktoś z Was na inne uczelnie, niekoniecznie medyczne? I co zrobicie jak się nie dostaniecie? Jakie macie plany awaryjne lub mniej awaryjne czy też konkurencyjne :)
Ani-a - 2009-07-01, 18:37

Ja na UAM i Unierwsytet Przyrodniczy. Gdzieś sie chyba dostanę, nie muszę za pierwszym naborem nawet ;)
Justa - 2009-07-01, 20:30

A na cóż jeśli można wiedzieć? :)
Cortina - 2009-07-02, 15:43

Czyżby nikt z Was nie wybierał się na farmację? Jeśli tak to piszcie ;)
Kot - 2009-07-02, 15:47

Ja planuje stome;)
Ani-a - 2009-07-02, 16:12

Cytat:
A na cóż jeśli można wiedzieć?

UAM - chemia
UP - Technologia żywności (i to chyba nawet by mnie cieszyło ;)) lub Ochrona środowiska

Cortina - 2009-07-02, 17:04

Ani-a napisał/a:
Cytat:
A na cóż jeśli można wiedzieć?

UAM - chemia
UP - Technologia żywności (i to chyba nawet by mnie cieszyło ;)) lub Ochrona środowiska


O, ja też składałam na chemie na UAM :) A można wiedzieć na jaką specjalizację?
Aha, i rozumiem, ze jak dostaniesz się na UM to idziesz tutaj tak?

Edith - 2009-07-02, 17:04

Cortina, ja również wybieram się na farmację.
Mam 154 pkt. Rok temu by starczyło. Mam nadzieje, że w tym również :) .
Ja Tobie poszła matura ?

Cortina - 2009-07-02, 17:12

Ja mam 165. Nie poszła mi biologia, ale chemią nadciągnęłam. Też jestem ciekawa jak te progi się ukształtują. Ale tego niestety dowiemy się dopiero po listach ;)
teraz trzeba mieć nadzieję, że wystarczy tyle ile mamy ;)

krakers - 2009-07-02, 18:53

ja wybieram się na fizjoterapię. i miałam 78. jako drugi kierunek mam ratownictwo. a jak nie dostanę się na fizjo w poznaniu, to zostaję w bydgoszczy na fizjo. choć poznań to moje marzenie..
Tibby - 2009-07-02, 19:53

ratownictwo 8)
vitaminkac - 2009-07-02, 21:55
Temat postu: mgr
a czy jest ktoś kto wybiera się na magisterkę z położnictwa??
Ani-a - 2009-07-02, 22:07

Cytat:
O, ja też składałam na chemie na UAM A można wiedzieć na jaką specjalizację?

Chemia podstawowa ;)
Jeżeli nie UM, to tam, gdzie mnie przyjmą ;) Mam nadzieję, że TŻ, bo po tym też mogę być dietetykiem ;)

Ilmarin - 2009-07-02, 22:10

Ja również wybieram się na farmację, czyli jesteśmy już trzy ;) W sumie mam 168pkt, ale mimo wszystko i tak czuję wieeelką niepewność...
Kropka - 2009-07-03, 12:14

Lekarski :)
ma.ryska - 2009-07-03, 14:17

lekarski :D
Młoda - 2009-07-03, 16:25

fizjoterapia, ale zobaczymy czy się dostanę
courtizzle - 2009-07-03, 17:53

dietetyka:) 190pkt:D
kaszer - 2009-07-04, 13:00

również wybieram się na farmację
Asia:D - 2009-07-04, 19:35

lekarski :D
patryk18 - 2009-07-04, 22:26

fizjoterapia.mam nadzieje ze prog nie odskoczy zbytnio od zeszlorocznego...
olka1990 - 2009-07-05, 10:35

ja tez na fizjo...obys Patryk mial racje, bo w innym wypadku czarno to widze..
Jacław - 2009-07-05, 11:02

tylko jedna osoba na stomatologie? mało coś Was tutaj :P
Młoda - 2009-07-05, 12:54

ja do kandydatów na fizjo ile macie % bioli?
Kot - 2009-07-05, 13:38

Wybiera się ktoś jeszcze na stome? Czy jestem sama?;p
natalia90 - 2009-07-05, 14:09

ja się wybierałam dopóki nie odebrałam wyników matury :sad:
malamj - 2009-07-05, 15:08

Jee Natalia to tak jak ja :wink: tyle ze mnie to cieszy,bo złożyłam na stomę kierując się jedynie rozsądkiem,a nie serduchem :)
olka1990 - 2009-07-05, 20:04

Cytat:
Młoda
az wstyd sie przyznawac... 68%...ehh :sad:
patryk18 - 2009-07-05, 23:39

to jest nas dwoje...ja tez 68% ani sie smiac :) ani plakac :( ...ale trzeba miec nadzieje ;)
negroangel - 2009-07-06, 11:31

153- zyje nadzieja ze na kosmetologie wystarczy :)
gusia - 2009-07-06, 11:33

farmacja :)
natalia90 - 2009-07-06, 15:23

negroangel napisał/a:
153- zyje nadzieja ze na kosmetologie wystarczy :)

153 masz z rozszerzenia czy po przeliczeniu na podstawę?

kooleczka - 2009-07-06, 15:55

Kot napisał/a:
Wybiera się ktoś jeszcze na stome? Czy jestem sama?;p



ja ciągle wierzę, że z moimi 164 punktami może się uda... :|

arwen90 - 2009-07-06, 15:59

Jutro Białystok powinien opublikować pierwsze listy - zobaczymy, jaki faktycznie będzie poziom :)
Ja wierzę w mój wymarzony lekarski, jak będzie - przekonamy się już niedługo ;)

negroangel - 2009-07-07, 08:45

po przeliczeniu na podstawe :/ strasznie niesprawiedliwy jest ten przelicznik :/
eM - 2009-07-07, 10:28

Zdaje się, że to jest giertychowski przelicznik :roll:
negroangel - 2009-07-07, 10:41

no wiadomo tylko ten kretyn mógł wymyslic amnestie i taki przelicznik <zabije>
natalia90 - 2009-07-07, 13:02

dziwi mnie to że autora tego przelicznika już nie ma a uczelnia nadal korzysta z niego :x
zdawałam biole i chemie na rozszerzeniu a po przeliczeniu na podstawe mam tylko 7 punktów więcej :sad:

nikami - 2009-07-07, 15:55

Witam Was.. To prawda przeliczniki są beznadziejne i tylko mnie stresują..
Co do kierunku na jaki się wybieram to chyba będę oryginalna jeśli napiszę, że na higiene stomatologiczną..
Mam do Was jeszcze jedno pytanie z innej beczki, może gdzieś był już na forum poruszany ten temat jednak zaryzykuje i zapytam, kiedy można składać wnioski o akademik? I na jakiej to jest zasadzie, wiecie coś? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam! :-)

czama - 2009-07-07, 16:44

http://www.pulsum.pl/umpe...e=Dom_studencki
arwen90 - 2009-07-07, 17:05

kierunek Lekarski - 183 pkt.
kierunek Lekarsko - Dentystyczny - 182 pkt.
Kierunek Farmacja - 177 pkt.
To są progi na Białystok, jak na razie kolorowo to nie wygląda...

Tygrys - 2009-07-07, 17:22

a kiedy sa listy rankingowe??
natalia90 - 2009-07-07, 19:27

21 lipca
Kropka - 2009-07-07, 19:51

na wydziale lekarskim I pierwsza lista jest 10 lipca.
elajna - 2009-07-07, 20:59

168 - farmacja. i tak sie zastanawiam, czy starczy to aby distac sie juz na pierwsza ture. ps. czy ktos sie orientuje jak to jest z łaciną?
acha - 2009-07-08, 01:04

na farmacji łacinę mają wszyscy, ale Ci którzy uczyli się jej w szkole mają ją na poziomie rozszerzonym (który jak dla mnie niewiele różnił się od podstawowego, ale to lepiej dla nas/was :razz: )
Basiulek - 2009-07-08, 01:47

o ludzie...byle szybciej do wyników... kto na dietetykę startuje?
courtizzle - 2009-07-08, 12:23

ja na dietetyke ;) mam nadzieje ze sie dostane;d
Basiulek - 2009-07-08, 14:27

Ale Ty z Poznania jesteś to się ciesz ;p ja mieszkania szukam, i z tym mam większy problem... A dlaczego akurat dietetyka ;) ?
Młoda - 2009-07-08, 15:17

a nie wie ktoś przypadkiem czy lista na fizjoterapię też bedzie ogłoszona wcześniej?
arwen90 - 2009-07-09, 11:36

Nie chce widzieć jutrzejszych progów. Jak to się dzieje, że wszędzie jest po 182, jeżeli matura wypadła prawie tak samo, jak w 2007 roku? Moje 175 zwiastuje mi już tylko Zdrowie Publiczne w tym roku :(
gusia - 2009-07-09, 12:26

Basiulek napisał/a:
ja mieszkania szukam, i z tym mam większy problem...

skąd znam ten ból :P

a najgorsze jest to, ze lista rankingowa np. na farme jest 21 lipca a ostateczna dopiero w sierpniu! A znajomi mowią ,ze mieszkania to najlepiej juz w lipcu szukac. Tylko najpierw, trzeba miec, z kim :P

arwen90 - 2009-07-09, 14:32

No właśnie, ale może te listy wcześniej jednak opublikują, bo tam jest magiczne DO 21 :) W innym wypadku poznańska stomatologia czy farmacja będą w końcówce polskiej rekrutacji. Chociaż może i lepiej - może dzięki temu progi będą niższe ;)
Skorpion - 2009-07-09, 16:06

a ja lekarski ;) liczę na pierwszą listę, bo inaczej wybiorę to co mam już na pewno- Gdańsk ;) te progi jakoś strasznie szaleją w tym roku... :/
arwen90 - 2009-07-09, 17:23

A ile masz Skorpion? Mieszkasz w pobliżu któregoś miasta, czy oba Ci po drodze?
Skorpion - 2009-07-09, 21:30

mam 184. Żadne miasto nie jest mi po drodze, właściwie najbliżej miałabym do Szczecina, ale z powodu fizyki tam nie składałam. Po prostu z wielu powodów wolę Poznań niż Gdańsk ;)
arwen90 - 2009-07-09, 22:16

Wolałabym, żebyś nie wolała Poznania ;) - poprawiłam ;)
ksiula - 2009-07-09, 22:21

niepoprawna napisał/a:
Mnie pani z biura (Lek II) powiedziała, że żadnych kserówek nie przyjmują - ma być odpis lub oryginał.


W takim razie przepraszam:) ja jak składałam dokumenty to wystarczyły ksera:)

Skorpion - 2009-07-09, 22:28

arwen90, jestem kobietą ;) składałaś gdzieś jeszcze? z chęcią zwolnię miejsce w gdańsku :P

masz 175 tak? To ja jestem dobrej myśli, pewnie sie spotkamy ;P

arwen90 - 2009-07-09, 22:38

Oj, wybacz, nie spojrzałam na symbol przy użytkowniku x)
Składałam tylko do Poznania, tutaj mieszkam i jakoś nie czuję się gotowa opuścić swoje miasto :) tak, 175. Jezeli nie starczy na lek, to wierze, ze ogarne stome, a wtedy mam rok, zeby pomyslec o przeniesieniu albo po 5 latach miec dochodowy zawod ;) Bo na stome juz chyba mi wystarczy, prawda? :D
A co do dobrych mysli - tez sadzilam, ze 8pkt spada powiedzmy "standardowo" w Poznaniu, jak sie patrzy na ubiegłe lata, ale na innych forach wroza w Poznaniu ostatecznie 179 ;) uwielbiam te zgadywanki oparte na "wnikliwych obliczeniach" :)

Skorpion - 2009-07-09, 22:50

ok, nie szkodzi, wymyśliłam sobie login wprowadzający w błąd ^^
we wnikliwe obliczenia i przewidywania godne nostradamusa to ja już nie wierzę oOo:) chyba liczb 182-3 nikt nie oczekiwał. druga lista będzie pewnie jeszcze większą niespodzianką.
W każdym razie trzymam kciuki, szczerze ;)

arwen90 - 2009-07-09, 23:17

Dzieki:D jezeli mi sie uda, przedstawimy sie sobie i podziekuje :)
Basiulek - 2009-07-09, 23:20

Wiem, że to nie ten temat, ale może mnie od razu nie zbanują..psssttt Ci co są spoza Poznania-zjednoczmy się, trzeba nam jakąś klitkę znaleźć ;p
gusia - 2009-07-10, 10:02

Basiulek jestem za ! Tyle że ja próbuję znaleźć coś taniego ale przyzwoitego :P
Młoda - 2009-07-10, 16:07

heh a tez jestem za :)
eM - 2009-07-10, 21:12

Ja też popieram, coś taniego ale przyzwoitego :wink:
malamj - 2009-07-10, 23:32

Poprę jak zobaczę się na liście przyjętych 8)
Basiulek - 2009-07-10, 23:47

Malamj nie narzekaj tylko zacznij zbierać kasę na browar ;p z jednej strony nie chce mi sie wyjeżdżać, ale z drugiej... te słynne akademickie imprezki mhmmm ;p;p słuchajcie, niech każdy szuka w necie lub nie w necie, jakkolwiek inaczej, mozna popatrzec kilkupokojowe albo kilka pokoi po 2 miejsca, tak zeby mniej wiecej razem trafic, bo jakkolwiek miałoby nie być- W KUPIE RAŹNIEJ xD haha ;p;p
Tygrys - 2009-07-11, 00:05

hej nie chce się wtrącać ale tutaj piszemy kto na jaki kierunek się wybiera
krakers - 2009-07-13, 22:21

a więc.. ja planuję na fizjoterapię. i mam 78 z matury. myślicie, że da radę? ;)
Basiulek - 2009-07-13, 23:13

Tygrysku nie zamulaj ;p jesli przestrzegasz w zyciu wszystkich zasad, to Ci współczuję ;p;p. Ludzie... kto się jeszcze na dietetykę wybiera??
courtizzle - 2009-07-15, 00:54

Basiulek napisał/a:
Ale Ty z Poznania jesteś to się ciesz ;p ja mieszkania szukam, i z tym mam większy problem... A dlaczego akurat dietetyka ;) ?


No sie ciesze ;d;d Poznań jest super<3
Dietetyka bo się dość długo tym interesuje, pozatym finalistka olimpiady wiedzy o żywieniu wiec mi 100 pkt z biologii przyznali ;d a Ty jak z pkt? :)

Basiulek - 2009-07-15, 16:14

A olimpiada z którego roku:D? witamy w klubie, tylko, że ja laureatka 2008 ;p z chemii podstawowej zdawałam tylko to 68 :/ a jak u Ciebie?
courtizzle - 2009-07-15, 17:06

Ja jestem 4 na liscie ;) juz odetchnelam. Próg jest 169 pkt ale napewno spadnie ;) Także chyba się widzimy w październiku :): )
Basiulek - 2009-07-15, 20:34

Tia.. do zobaczenia, prędzej po śmierci. Znając moje szczęście to się nie dostanę :D
arwen90 - 2009-07-15, 22:34

To nie jest kwestia szczęścia, to przestało mieć znaczenie, jak oddawałaś arkusz maturalny ;) zobaczymy ile gdzie spadnie, ja sądzę, że niektóre wyniki są mocno przesadzone. Jeżeli ktoś składa na 7(!) uczelni w kraju, to potem mamy takie wariactwo. Spokój i cierpliwość - to są teraz nasze atuty ;)
Cudzoziemka WRK - 2009-07-19, 19:20

Słuchajcie mam pytanie. Ogłosili listy rankingowe na reszte kierunków które mnie interesowały czyli na rat med, położnictwo i zdrowie publiczne. No i np. na liscie na ratownictwo jestem na 127 miejscu a w tabelce http://www.ump.edu.pl/pol/files/12_2020_li.pdf limit przyjęć napisano ze jest 40 miejsc tak wiec rozumiem ze o tym kierunku moge tylko pomazyc tak? i jeszcze jedno jak na położnictwie jestem na 77 miejscu a limit przyjec to 80 tzn ze sie "fuksem" dostałam? prosze o odpowiedź pozdrawiam :)
River - 2009-07-19, 20:16

czy fuksem to nie wiem, ale się dostałaś ;p
Natt - 2009-07-19, 21:47

Ja cały czas wybieram się na fizjoterapie :D mimo że jestem 350 na liście xD Ktoś wie jak to jest z tymi niestacjonarnymi? Bo lista już była... nadal mogę przenieść dokumenty na zaoczne? Wtedy będę studiowała w tygodniu razem z dziennymi czy w weekendy? Proszę Was bardzo o jakieś info :)
Betty - 2009-07-20, 17:19

Na fizjoterapii jest 2 nabór na niestacjonarne (zaoczne) studia. Wszystko znajdziesz na stronie Uczelni.
Cudzoziemka WRK - 2009-07-20, 21:11

Słuchajcie nie wiem co zrobic i mam nadzieje ze mi doradzicie. Chodzi o to ze ja juz wczesniej mieliscie pewnie okazje zauwazyc mieszcze sie w limicie miejsc na położnictwo i tam mam jak by nie patrzec zagwarantowane miejsce ale usłyszałam ze w zeszłym roku na rat medzie odeszło kupe osób i pkt. spadła do tego stopnia ze ostatnia osoba miała zaledwie 50%. Na rat med przyjmują 40 osób jestem 127 na liscie? co robic? ryzykowac? Porsze o pomoc :)
malamj - 2009-07-20, 21:19

Jeżeli chcesz się sugerowac ubiegłymi latami to popatrz na rok 2007 gdy matura była na podobny poziomie jak tegoroczna.Próg wynosił 64 pkt...
Racjonalnie patrzac ponad 80 os. nie zrezygnuje :/ Sama jestem na rezerwie i ryzykowała nie będe mając pewne miejsce na polożnictwie :)

Cudzoziemka WRK - 2009-07-20, 21:23

Widze ze jestesmy w tej samej sytuacji :) a nie mozna zrobic tak ze złoze 2 deklaracje i jeden oryginał swiadectwa a 2 opdis prawda? musi byc oryginał plus deklaracja?
malamj - 2009-07-20, 21:30

Wymyślili sobie oryginał i tak ma byc :/
Ach,chodz na położnictwo :grin: Jeśli jednak nadal będzie ciekawiło cie ratownictwo to sobie w przyszlym roku drugi kierunek wezmiesz :P Ja tak mam zamiar zrobic ;)

martuśka - 2009-07-20, 21:35

malamj napisał/a:
Wymyślili sobie oryginał i tak ma byc :/

ej, a ktoś, gdzieś, w jakimś temacie pisał, że można dać odpis świadectwa, ale ten z OKE (nie od notariusza) zamiast oryginału :p to można, czy nie można? ;p

malamj - 2009-07-20, 21:38

Przed listą ranking. pisze oryginał...Na innych wydziałach mógł byc odpis z oke
martuśka - 2009-07-20, 21:57

ale suchar ;P ale oni kiedyś mi ten oryginał w końcu oddadzą, nie? ;D
malamj - 2009-07-20, 22:37

Jak skończysz studia to Ci oddadzą :P Serio to nie mam pojecia ;)
Cudzoziemka WRK - 2009-07-20, 22:45

Kurczaki! jutro pojade do Biura rekrutacji i sie zapytam ;) no i oczywiscie złoze deklaracje na połoznictwo ;) moze uda sie i na ratwonictwo z odpisem chociaz w to watpie ;) Pozdrawiam
malamj - 2009-07-21, 09:13

Napisz co ci tam w biurze rekrutacji powiedzieli :)
Cudzoziemka WRK - 2009-07-21, 22:23

Słuchajcie moje panie powiedziano mi iz mozna złozyc tylko oryginał i nie ma od tego zadnych odstepstw. Tak wiec ja ostatecznie złozyłam oryginały na połoznictwo i oficjalnie moge dzis powiedziec witajcie drogie siostry! :D
Calamity - 2009-07-21, 22:28

Ja jutro wysyłam świadectwo również na Położnictwo:0 tak więc spotkamy się w październiku;)
malamj - 2009-07-22, 00:27

Witajcie drogie siostry i bracia(o ile takowi są) :P
Cudzoziemka WRK - 2009-07-22, 13:26

Nie sądze ;)
a swoją drogą moje drogie Panie - Wasi mężczyźni muszą być bardzo radzi, że wybieracie się na położnictwo, ponieważ wiedzą, iż nie będziecie miały styczności z płcią przeciwną ]:->

Calamity - 2009-07-23, 09:16

hihi...
Tak wogóle to ostatnio słyszałam w TV, że w Polsce na 33000 położnych jest 30facetów z czego 8 odbiera porody:P hehe

martuśka - 2009-07-23, 10:29

a mnie odbierał PAN położnik :D i mojego brata zresztą też :D

..ej chyba piszemy nie na temat ;P

Nel90 - 2009-07-24, 19:20

i ja! kolejna na położnictwo :)
Dymetrius - 2009-07-24, 20:26

ciekawe czy na naszym roczniku znajdzie się ktoś z płci męskiej ;P :D
Justa - 2009-07-24, 20:37

A czy to nie jest tak, że mały ułamek położników w Polce to mężczyźni... Więc może będziecie miały na roku 1 rodzynka... :D
itto - 2009-07-24, 22:33

na obecnym II roku (czyli po wakacjach III-im) z tego co wiem jest (a przynajmniej rok temu było) 2 chłopaków, więc może i na więcej niż jednego traficie ;)
Cudzoziemka WRK - 2009-09-11, 17:11

nie wiem czy dziewczyny zauwazyły ale trafiłysmy na jednego rodzynka :D
Clarissa - 2009-09-14, 12:19

Tylko czy aż jednego .. :oops: chichi..

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group